Suspekta ögonblick: Julspecial.

När vi nu har kommit till den tiden på året då Hatpastorn lägger sitt besudlade radband som bokmärke i sotkatekesen och stänger portarna till sin befläckade helgedom för en tid av mörk kontemplation och självspäkning, vill vi passa på att tacka och belöna alla er därute som tagit del av och spridit vårt evangelium under det gångna året med denna julklapp.

Vi återkommer med full kraft i början på januari, då kommer vi även att presentera vinnarna i The Thornspawn Challenge.

Dyrka Vintern.

/Förintelseförsamlingen

29 svar to “Suspekta ögonblick: Julspecial.”

  1. Herregud, det är så mycket som är fel här…

  2. Dyrka Trollech.

  3. Nej fan, Evil Dead. Nu skäms jag.

    • Blandade ihop med den här:

      Har sett båda så många gånger att jag nu tycker det är svinbra.

      • Den där videon och låten är ju asbra, fan vad jag skrattade när han ligger nedgrävd i en lövhög. Undrar varför två av bandmedlemmarna har så coola namn å den tredje bara heter Johannes LOL

      • Det där var ju faktiskt en helt okej låt, om man ska jämföra med mycket annan black metal.

        Ang. huvudklippet: Det tog aldrig slut! Cthuluh skulle hinna vakna och somna om igen innan låtjävlen var klar. Musikalisk elefantiasis deluxe, too extreme!

  4. Det här är nog första gången jag ser någon headbanga.. ”äckligt”. Den muppiga killen med svart hår ser ju askonstig ut när han ger sig på den ädla sysselsättningen headbanging.

    ”All fucking false black metal bastards die!” HAHAHAHAHA

  5. Lite för tajt för min smak men annars så är det svinbra.

  6. Bästa video jag någonsin sett. Och bästa låt jag någonsin hört. Snortajt, välstämt, perfekt sång, lagom reverb. Liikaså perfekta scenkläder och underbara klipp. Det är alltså det perfekta bandet, kort sagt.

    Fast helt tvärtom på samtliga punkter.

  7. Varför å varför går dom omkring med facklor i skogen mitt på ljusa dan??!

  8. Skönt att alla blir kompisar på slutet, och inte låter en petitess som ritualmord komma i vägen för livslång vänskap.

  9. Ojojoj, det där var riktigt illa. En påse grus hade gjort det bättre och mer övertygande.

  10. Topp tre från videon:
    3. Muppens headbanging som Numenius nämner.
    2. Samme mupps nervösa intryck vid korsbränningen. (Man kan även ana att stackaren bränner sin hand en aning, och smått panikslaget kastar ifrån sej allt).
    1. Den från dom döda återuppstådde femte medlemmen som lite blygsamt rättar in sej i ledet och letar efter sina byxfickor som i vanliga fall finns där som en extra trygghet när det blir lite jobbigt.

  11. Jag trodde det var omöjligt att se ond ut när man spelar gitarr sittandes på en gren, det tror jag fortfarande vid närmare eftertanke.

  12. Undrar om det inte var det brinnande inverterade toapapperskorset som fick mig att komma ändå till slut?

  13. Så jävla rått. Var köper man cd:n / tischa?

  14. Fan, man blir alltså inte automatiskt coolaste basisten när man skaffar rickenbacker? Måste alltså vara något annat lemmy men inte andra har. Kanske är det hatten?

    Att synka ljudet till bilden är för posörer som spelar in på utrustning av högre klass än den slitna portan studiefrämjandet lånar ut.

  15. Erik *void* Says:

    Grejen är att det inte går att göra en BM-video på ett bra sätt. Jag har då aldrig sett någon. Bara att lägga ner.
    Senaste exemplet är Grá från Sverige. Asbra band. Har bara lyssnat på Myspace och youtube men kommer garanterat inhandla deras plattor också. Sedan såg jag videon till den utmärkta låten ”Klagan och längtan”. Inte ett dugg sämre än genomsnittet i BM-video djungeln. Men det KAN aldrig bli bra.
    Magin som en platta kan bygga upp grusas i 99 fall av hundra när banden ska se onda och sorgsna ut framför kameran.

  16. Erik *void* Says:

    Älskar dock Evil Deads keyboardsnubbe. Haha!

  17. Älskar det lite subtila leendet på killen i slutet när han ansluter sig till bandet. ”Nämen här är ni ju, kul att se er. Lite jobbigt att ligga på marken i tyg hela tiden”.

  18. Jag undrar vad det är för högre makter som synthkillen dyrkar

  19. En klassiker snubben på keyboard vill så gärna vara true. En riktig bm video ska vara i skogen så är det bara.
    Ett litet guldklipp till:

  20. Den här bör heller inte glömmas bort:

  21. Jag trodde först att keyboardisten var iklädd kjol och hade synten på magen, men riktigt så trve var han tyvärr inte…

  22. Men asså…e folk på riktigt…

Lämna en kommentar