Suspekta ögonblick. Del 8.

Kolla även in http://vimeo.com/7109990

/Förintelseförsamlingen

26 svar to “Suspekta ögonblick. Del 8.”

  1. Vad i helvete?

  2. Oj. Nu är jag faktiskt mållös, det där var alldeles för mycket på en gång.

  3. Varför gör ni såhär…

    Säg att det är ett skämt.

  4. W… W… WTF?

  5. Vad. I. Hela. Helvete.

  6. Förståndshandikappade som enas runt en lägsta gemensamma nämnare. Känns som vilket tyskt klubbgig som helst. Den som tycker detta är konstigt har nog varit på för få hårdrocksspelningar, jag har sett detta beteende mer eller mindre regelbundet inom scenen. Men ofta mer maskerat bakom en ”häftig” eller ”rå” attityd, utom när Tankard äntrat scenen. Detta klipp visade dock mer ärligt det imbicilla gruppbeteendets dynamik, en studie i total social förnedring.

  7. Wow.

  8. herrejävlar

  9. jag behöver fan en heavy metal hug efter den här fasan. Samtidgt är jag lite besviken på att Dark Funeral aldrig var med i Björnes Magasin.

  10. detta va en cirkus 🙂
    Men vi gjorde detta som ett skämt, eller rättare sagt som en rolig grej.

    Herr Devil anser att det är hans bästa framförande 🙂

  11. Fan sa javla akligt! Dessa manniskor borde skjutas!

  12. Evad Poffo Says:

    Heil Devil!
    Heil Pagan Rites!

  13. Hade det varit mer kaotiskt hade det sett ut som en helt vanlig japansk tv-show.

  14. *Letar febrilt efter Tellusförstörarknappen*

  15. Strindberg Says:

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHA… HAHAHAHAH!!!!!!

  16. Men! Det där var ju min gamla granne som vann! undrar vad hon fick, en sjutvåa direkt ur Tomas Tvivlarens bakficka?

  17. Vad i helvete. Jag begriper verkligen ingenting. Vad fan var det här? Varför hände det?

    Ju längre livet löper, desto mer sugen blir jag på att köpa en revolver.

  18. metal huggging contest med Pagan Rites, Malmöfestivalen 2009 tror jag bestämt. Jag ”missade” det hela, tror det var för något så trivialt som umgänge med min son.

  19. Voidwards Says:

    Det skjuts alldeles för lite i det här landet.

  20. Alltså, är det från ett barnprogram eller? Jag fattar ingenting. Det ser ut att vara inspelat med valfri lokal amatörteatergrupp för barn, men då förstår jag inte varför Läskig damen talar engelska.

    Seriöst, vad var det där??

  21. Ehhh, va?
    jag känner mig lite omtumlad kan man väl säga…
    Jag finner inte ord heller…. vad var det där?
    jag är lite skrämd faktiskt.
    Varför gör de såhär?

  22. Skit borgir har aldrig låtit bättre!

Kommentera

